1. El. parduotuvės „kamon.lt“ prekių keitimo ir grąžinimo procedūra nustatoma remiantis 2001-08-17 Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymu Nr. 258 patvirtintomis Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“ bei 2001-06-29 Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų gražinimo ir keitimo taisyklėmis“.
2. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 patvirtintu 2001-06-29 „Daiktų gražinimo ir keitimo taisyklių“ 18 punktas numato, kad kokybiškos pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir panašios prekes – nekeičiamos.
3. Jeigu Klientui buvo parduota netinkamos kokybės prekė ir Pardavėjas su Klientu neaptarė prekių trūkumų, Klientas turi teisę reikalauti:
3.1. pakeisti nekokybišką prekę į tinkamos kokybės prekę;
3.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
3.3. pašalinti prekės trūkumus;
3.4. nusprendus grąžinti nekokybišką prekę, reikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
6.4. Klientas grąžindamas nekokybišką prekę originaliame įpakavime kartu su pirkimą parduotuvėje „kamon.lt“ įrodančiu dokumentu, turi pateikti Prašymą, kuriame būtina nurodyti šią informaciją: vardas pavardė, adresas, telefono numeris, el. paštas, prekės įsigijimo data, prekės ir gamintojo pavadinimas, nusiskundimai dėl prekės kokybės ir pateikti sąlygas, kuriomis Pardavėjas gali kompensuoti Pirkėjo praradimus.
5. Pardavėjas kamon.lt įsipareigoja tais atvejais kai yra šalinamas trūkumas dėl netinkamos kokybės prekės pardavimo, kompensuoti prekės grąžinimo išlaidas, jei Klientas prekes grąžina per AB „Lietuvos paštas”.